唉....
今日比D fd 叫左去踩單車
踩到我勁happy
踩到5,6點翻屋企。
翻到屋企,
食完飯就比人叫左去(眾)安玩
我踩單車去
去到果度
我地又踩單車,又傾計
玩到12點先翻屋企
我今日勁開心
(今日有梁文杰,廖純,我,同埋杜師日出黎)
(啊,仲有農玥)
廖純,同農玥好早就走左
D人話聽日再踩過喔
我今日上數學堂
因為無食早餐
餓到我胃痛
黎老師之後就請左我食餅
我食左之後無咩事
然後我之勁食糖
成堂數學堂都係度食糖
食曬D糖之後
我仲問黎老師攞餅食
哈哈,你地一定係話我好為食
我答你地:一定唔系囉
我果時勁勁勁肚餓
餓到差D暈左
不過好彩多得黎老師包餅
我先無事!!!
我好多謝黎老師啊!!!
哩幾日又煩又悶
點解煩?
米就係就快報分試囉
點解悶?
就係哩排好無聊
又無人出來
搞到我要安在家中
咁無聊
有無人可以出來啊?
傾電話都得....
邊個可以吖???
唉
做班長咁耐
我都做唔到班長要做ge野
做班長要做ge野有:
1.做事要公私分明
2.不能包庇同學
3.做事要公平
4.做事要認真
以上4樣
我全部都做唔到
今日
我見到有好多同學傾計
但我落唔到手(扎)佢地名
就係為左友情
你地話我係米好衰...
我自問
我無資格再做班長
但我又唔想唔做班長
唉...總之一句
我好難做啊!!!
忘記
對我黎講.......好難
愛一個人好容易
但忘記一個人就好難
愛情是以微笑開始,以吻生長,以淚結束。
Love is as smile start, as kiss grow, end up with tear.
愛你,只要你幸福,不需要你記得我。
我必須要忘記你
你都唔好再搵我
我地ge友情,愛情
都係哩度結束吧!!!