今日返學 上中文堂超唔開心
我訓醒 d人係到話我醒因為有女睇o左
跟住講作文 又係到講返以前我作個份垃圾黎講(唔開心)
我唔開心唔係因為講份文 而係唔開心依幾句野係出自佢地把口囉
兄第?? 如果咁叫兄弟我零願冇囉