好耐冇上啦 部腦上唔到網
好慘呀前晚冇訓 到尋日庭走左緊係訓啦
點知訓到8點 有6個未接電話
阿爸返到黎罵我 唔開心囉
阿媽又罵我 唉!!佢地叫我去食野
我唔食又罵 跟住阿媽同阿爸吵話阿爸成日出街(反左)
跟住阿爸話吵因為我 o左!!你自己俾人罵話我= =
然而佢到罵我(冇得駁) 俾佢當沙包感罵!!
唔通我唔食同佢地吵有關??