今日係屋企,
冇野做,超無聊,
忽然發覺原來自己唔識笑,跟住對住塊鏡練笑練左成日,
都係唔識笑= ="
做左成日傻佬,到頭黎得個吉,有冇人可以教我點笑= =?
聽日去親戚屋企游水,
好想快d到8月4號,仲差1.5日咋,加油呀!!