今日係7月4日要番去攞夏令作業- -
天色今日都冇好過
番到去個班o左嘴
除左個班主任我一個都唔識太屈機了
不個我做左個化學科代表haha
之後就放學lu
去左搵一班好友吹吹水
有個fd走左我都唔知
吹左一陣自己就番屋企了
番去訓左一陣
nam add我去搵yoyo龍
去到v8都冇咩人得墨子同a顏同包哥- -
到5點nam都未梨我就同墨子去食野食完去一去姨媽屋企先
7點幾去食飯
呵呵
食完去打波好似好內冇打波
本身約左好多人++++我
不過因為天雨關係得我一個
太大雨我去a婆到坐坐先
不過都係太大雨我都濕左唔小咁跑番屋企
唔係咁我都唔知自己跑咁快
之後一個人係廳坐了一會兒和好友傾電話
諗下野
諗到今個月有兩個好友生日
我地打算同佢地搞生日
haha
聽日約人先!~! |