咁快就考試la
星期三開始考試
最驚都係戈科英文 其他溫唔溫都合格
話咁快就一個學年lu
同我戈班d人都唔錯^^
哈哈
其他都係咁la
星期六夜晚a同平時放學都會打下波
感情超好
呵呵
今年要補考冇得去慈清營
真係要講一句媽的
e個同畢業旅行差唔多補考冇得去玩咩a
唔係成班一整玩都唔好玩-3-
上一年爽番la
英文a英文你幾時死a!!!!!
今年係我17歲生日la
我都冇咩打個個blog lu
生日 一到左12點上一年ge一d好友就sd信息比我
今次破曬紀錄有5個人sd信息同我講生日@@
仲有一份禮物
係一位我只識了她一個月都唔知有冇ge朋友
幾中2e份禮物^^
頭先去左同fd去食飯
正a
之後去左峰仔家玩一玩吹吹水- -''
咁就12點幾
之後歸家了
都係冇同屋企人過生日-3-
算la 唔知有冇禮物tim 呢?