今日應該係琴日la
晨早留留比柏華仔叫左起身
去佢家油屋= =
大老a今日係10月1 a放假都唔比我訓內d
我去到戈時都好正常
開工戈時大獲野出梨la
柏華要掃一掃個天花
戈時我好似見到落雪咁a
一出梨成屋3個人有兩個做左中華英雄(我同柏華)(唔知點解佢老豆冇事)
油左兩個幾鍾佢地兩父子輸流唱歌唱足兩個幾鍾-口-
之後一邊油一邊聽柏華老豆講道理
12點幾去食飯都唔飽ge
1點多番屋企lu
唔得要訓一訓先
一訓就訓左3個鍾之後nam同我去v8搵柏華
去吹左一陣水我就走lu
今日得我同老豆食飯a哥同條女去食飯a媽又話去睇show - -''
我食完飯去運動下先(冇人去睇煙花)
唔緊要有一大班人去打波
一開始同柏華打下d豆腐哥先
之後打鬼老同阿凱冇錯係阿凱
打完d豆腐老都唔識死有鬼大哥 凱大哥 大老華係到同我一組都同我地打4打4
打完佢地要打大老la
有雞鵬 nam兩隻大野加一個陳仔再加多個震西
好彩地我地win左好辛苦下我戈組戈三個大老
我都有得過下分唔係好識走位姐
hehe佢地都冇話我
佢地打多陣我同柏華a董去買野飲
番去見到成龍吹左一陣水就走la
去到a婆到又飲野吹水成龍佢地成班係a婆到唱歌都唔緊要
點解要捉住我對住我唱
我走左同阿凱坐一坐我就番屋企lu
好打到e到訓一訓先 |