就訓就訓
今日冇咩特別 人生就係咁平平淡淡咁過
下就放學番家飯都冇食就訓la
成日都好眼訓明明好早就訓教都係好攰- -''
訓到兩點番去學校點知兩點半先要番去-3-
係條街到行左一行番去
講下野 睇下野 分享下 我d野比凱生話我做得唔好 我唔想的a
算la 我地係學校直到5點多差唔多6點就走人
之後我去左籃球場搵我班ge同學
同佢地打左一陣波 死死死
我唔係佢地對手 唉
好似唔識打波咁 仲叫我打班際點打a
之後番家又訓左一訓又出左去同成龍 華仔 峰仔 nam打一陣波(全場)
佢地勁左定係我冇進步到 = =
e家係e個班人際關係因該可以瓜
同d同學仔都有講有笑 係冇d人msn姐其他都唔錯
測驗測得太差
點算點算!?
唔講la 又要訓下先得好攰a
|