今個暑假又過完了
開頭有d野唔係咁開心
不過都過往ge暑假好唔同
今過暑假好開心
可能朋友仔又多左@0@關係又打好左~~呵呵!!
可以話去左三次旅行兩次bbq N次打邊爐同N多個人生日^^
旅行戈樹又識左個新同學仔喎
發現佢係有升值的潛力的a
人品ok瓜不過都冇咩點同佢講過野
有的是機會成年流流長
BBQ戈兩次一次就係同打波d人去玩的食物比較多d
令一次係同一班初三丁ge好朋友去的e次係BBQ+打邊爐+食西瓜 正!!!!
走戈時柏華要生日食西瓜我地一定冇問題的
要睇一睇佢時間ge安排la
今次都算係班活動 有d人就小左d女仔喎 有d就唔得閒
有咩所謂都係咁玩姐 下次你地一定要去玩a
仲有三次旅行a都係同初三丁d同學仔去
一次玩水比較多人一次就去歷奇比較辛苦仲有一次係去宣導堂的
不過都好玩 去歷奇又係貴ge小人去都正常
今年銀包好殘 佢同我講佢四肢冇力了
我都幫佢唔到la
今個暑假唔開心係家中兩老係到鬧交=3=
a哥聽日去畢業旅行要我一個去同佢地溝通有d難
點算好a
佢地成日係咁都唔係辦法
小事變大事ge力量真係好大 聽日試下同a爸傾下la
仲有兩日就番學lu
家課都未做曬 中文同數學有好多
有冇機會a d人都未做曬點抄姐 學校有冇腦a
起碼都番左學兩日後先交la 有冇意見!?
唉
時候都唔早la 訓先
|