手痛~~~
haha星期六打左條友
呵呵
大家都識佢
仲串左佢tim
後日考試lu
一定要入畢業試a
我要努力!!!!!
今日星期六
好快就放完假la
聽日要做完歷史同溫下習先得
今日去左打邊爐a
四丁友有講有笑好開心
好鍾意咁樣
之後去左一陣波打波
咁番屋企lu
e排個個都變了
可能自己變左都唔知
人同人系米一定會咁?
咩都唔想諗
又有人系到同我講d咩溝左女之後好煩a戈d死人野比我知
我鬼知咩
成日都系咁串我
點a點a點a