| a6194339 |
|
暱稱: HoNG 性別: 男 國家: 澳門 |
| MORE... |
|
2009 年 3 月 27 日 星期五  |
| 2009-03-27 |
分類: 未分類 |
落雨
一大早就落雨-3-
好彩番學戈時停左一陣
戈陣番學
朝早英文小測生字同睇戲
爽a!!
放學戈時落大雨- -''冇帶姐
好彩有冇姐我冇是
食完飯睇一陣電視又番學lu~~
都系落緊雨- -
番學校戈時先知道隻鞋入水tim
朝早都唔怕-3-
又要買了地理考試58 化學就60
有人好似測得唔好唔系咁開心
不過有人哄番佢 都好
下就放學去左睇班際
高手又個人表現-3-大勝
我最想睇戈場到la
a顏勁a勝得好!!
今日又冇打波-3-聽日先去打la反正又冇野做
星期日又去kaka
班際星期三4點半到我地la
估下有幾多人睇我地班先!?
蔡奕楠話高中好多人梨睇佢kaka
都估到啦 成日都系咁講
好lu早抖88
|
2009 年 3 月 23 日 星期一  |
| 2009-03-23 |
分類: 未分類 |
過完個考試la
成績唔系咁理想!!自己溫完都唔知做咩- -
唉~~成績一定唔好啦~~
成日都唔系咁開心
不過算啦,一時時可能咁日太累la
物理堂又訓左,凱琪好似唔系咁開心
不過都有講有笑咁
有時見到d朋友唔開心又唔知點
下就放學去左打波
同左兩個勁人一組,我自己又唔知點走位
唉~~
搞到佢地兩個打到好辛苦咁
死啦
班際點算好淆a
今日見到湯震熙仲同佢番屋企tim
佢仲問左我d我唔知點答ge問題!!
有時都覺得佢幾慘下 不過我自己都唔系好得好多
系a
我買左個新電話la
唔錯唔錯^_^
兄弟 我有d咩做錯可以題我ma?
我班際會打好d
有時有d野系米唔知會好d?
英文仲系我最大ge敵人自己都系未打得win佢
= ='救命a英文英文
|
|
|