好唔慣a
番左學都幾日lu
不個都系唔少好慣咁早起身 kaka
e排又訓得唔好
成日訓下醒下咁
唉~~~
今日都冇咩特別
朝早去左打一陣波之後a媽佢地系到打mj
3點幾去左綠揚戈邊搵翠3去正波3
點知去到戈時''成好''冇開= =
白行左一次聽日要同柏華佢地去多次
後尾同大家姐買左d野食就番屋企lu
打左一陣機 打打下a蓮add我之後就話去食飯= =
真系頂佢 唔順a
食完飯睇一陣電視打多陣機咁....
今日幾咁美滿^^
日日都可以同凱琪 C.I.NAM 成龍 光頭峰 傻強佢地
打波就爽死lu
就梨到班際lu正波3^^
|