今日都唔知自己做咩!!
上地理a物理都唔想聽佢地講野!!
打波又唔系咁想打 (冇心機瓜)
班際都快開始了
自己都唔得 有時天橋色魔--(傻強)都打得好過我
唉~~
凱琪a凱琪a
你幾時先開心番d姐!?
又要開始幫自己諗下la大測周又要黎la~~~
自己e排又唔知做咩得閒就系到亂諗野= =
初一真系最好ge一年 d人又好又好玩
幫我溫習戈d人又好(得兩個)kaka筆記頂瓜瓜a
而家個個都會話唔得閒a戈d野打發我= =(有個別一兩個唔系ge)
悶死人!!
琴晚發左一個夢
唔知佢系好唔好
不過今日下就放學之後發生ge事我想佢系一個夢!!
唉~~~
個電話比人偷左
點解我咁黑+++
唉
我都冇野好講
人人都會話我抵死= =