you are the apple of my eyes


個人資料
a6194339
暱稱: HoNG
性別: 男
國家: 澳門
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
2010-04-03
霧~~
疲態
經一事 長一智
第一次!!!
日誌分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 360
今日人氣: 25
累積人氣: 6095
搜 索
RSS Feed

2009 年 1 月 26 日  星期一   寒冷


牛年好!!! 分類: 未分類

牛年好  

過左12點^^

今日8點幾起身去打波

傻下傻下打比翠3叫佢打波原來佢未訓醒sor

去到球場今日都ok多人

一陣之後大家姐來了

打到12點幾練左上籃累a

之後去食飯自己

慘了

廁所未洗食完飯要洗到佢好似新ge咁- -

2點多d同大家姐去買左dd野

我地想叫翠3去點知佢話要煮飯唔得閒(戈時系2點幾,佢9點都未食飯)

得我地兩個去買- - 買完去左同楠哥打波

本身想叫Kar maN食野- -不過sd錯左

算啦下次先叫過

我地去左m記食左一餐 

想今夜出街+ma 點知冇人出

楠佢地自己出左=   =佢地一d都唔文明

打比Kar MaN又唔出翠3又未食飯

超不爽  訓左一陣同a哥嘈左兩句

e排都唔知做咩好2發脾氣

遲d冇人管到我+la再系咁的話

想辦發la要




2009 年 1 月 23 日  星期五   晴天


= 3 =" 分類: 未分類

早知今日朝早就唔去打波

好似唔知點咁

無啦啦自己系到發脾氣.....

系自己隻手指痛定系.............

成個朝早就系咁  冇咩同人講野

連林凱琪同曾翠3系到傾計我都唔想傾

見佢地好似好開心咁我自己去打波算lu=    =

之後佢地去跑步我就系球場!!

後來墨子同牙顏梨左同我打波  不過

打波戈時又輸了

我守得唔好先會輸   唉~~~

下就再去過打波   都系輸.....

不過走之前打左兩場  有大老莊系到

終於win左^^

a莊你系最神性的

打完波   今日要出街食  正

食完飯成家出街唔比我去打波話再打我就死=       =

又要一個系屋企  shit

 



« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 72 | »