牛年好
過左12點^^
今日8點幾起身去打波
傻下傻下打比翠3叫佢打波原來佢未訓醒sor
去到球場今日都ok多人
一陣之後大家姐來了
打到12點幾練左上籃累a
之後去食飯自己
慘了
廁所未洗食完飯要洗到佢好似新ge咁- -
2點多d同大家姐去買左dd野
我地想叫翠3去點知佢話要煮飯唔得閒(戈時系2點幾,佢9點都未食飯)
得我地兩個去買- - 買完去左同楠哥打波
本身想叫Kar maN食野- -不過sd錯左
算啦下次先叫過
我地去左m記食左一餐
想今夜出街+ma 點知冇人出
楠佢地自己出左= =佢地一d都唔文明
打比Kar MaN又唔出翠3又未食飯
超不爽 訓左一陣同a哥嘈左兩句
e排都唔知做咩好2發脾氣
遲d冇人管到我+la再系咁的話
想辦發la要
|