今日星期日a
朝早就冇得好訓----表姐個b梨左系到叫= =
琴晚好夜先訓唉~~都系眼光光咁
情人節so要等a哥門
冇情人ma系咁+啦,不個都好收到數位朱古力^^
e個節人有人歡喜有人愁啦!!
有情人戈d米開開心心咁過羅 冇....米比心機搵一個或者同班fd去玩都得+
不過我簡左自己一個系屋企
冇搵人a不過都ok啦年年都系咁^^
夜晚同左一d"單身"ge女仔msn戈日唔搵d有情飲水飽戈d人
一陣佢地又系到曬命就唔好啦
2月14日去左cut頭髮
一出街個個都一對對 唔通我睇錯
又花又公仔咁!!
5~~
下一年ge今日有冇人同我去玩a^ ^
有就留言講聲 唔該
|