今日本身都冇咩特別ge
朝早起身煮麵比我a哥食
頂佢係話唔好食
超嬲!!
我a媽出梨我叫佢食下
我a媽都話唔錯仲幾好食tim
系佢ge問題
之後就番左學lu
今日都ok勁下冇訓過a
體育堂跑完6分鐘戈時超累
不過仲要去同人練射波佢地射我比佢
仲累不過冇計同佢地咁fd
中文堂miss唔系到搞到要系到睇''地心xxx''
下就放學去左打波自己打到唔知點咁--死得la
番到屋企a哥未番做完d+課先kaka
夜晚打機 正
食完飯我a哥番梨lu
佢叫我我冇理佢 哼話我煮d野唔好食!!
我去打機點知佢手攞左一本書比我
我見到本書同個書名超開心書名系-----這些年,二哥哥很想你
又有書睇lu 哈哈
其實我都冇嬲佢 想唔理佢睇下佢有咩反應姐
好睇書先kaka |