今日系放假ge第一日,朝早都冇咩野做+++9:00幾起左身down左隻game不過要更新好內都未玩得,之後12:30分同左班fd去左行街開頭系荷蘭園行左一陣但系系行街戈時我行到去一個之前同你一齊去買過野ge地方我就記得戈時ge情況同你同我講過ge野諗起自己都笑左一笑,跟住就去左食野但系系1:30戈時牙藹打比我話一齊去八百伴米行去中星搵佢羅!!!
去到之後又食完野我地好無聊去左打機玩左賽車槍game.......不之幾開心玩左一陣又話要去荷蘭園同塔石行到死下死下咁去完再去開心天地超悶
最慘就系權B正新冇得去打波!!!!不過今日都冇打到,聽日要打番先得lu~~~
|