今日miss比左份數學我睇!!一睇比我想像中差好多覺得好唔點~~好彩有人教色番我,不過會唔會太遲呢??
中午戈時等個fd等到番到屋企冇飯食,又要自己比錢唉!!!我身都冇曬錢了~仲要比人串數學!覺得好冇面~我得40幾分佢串我話佢有90幾分我馬上番課室~~比人當住咁多人串我唔合格不過我又冇發脾氣因為自己真系冇用!!
放學之後好上去打波++不過落魚冇辦法啦番左屋企打機
系屋企都冇咩做so系到玩我表姊個女超得222222牙佢又好玩成日都笑笑口咁
做BB真系好!!咩都唔洗煩開開心心又一日,比d心機先 冇用鬼上
|