點解日日都有d我唔上知到ge野比我知++++我個fd話比我知你會系2009年番梨我知道左好開心~~
但系又有一個好傷心ge消息就系我個好朋友約左你去聽演唱會 我知你會好開心但系我又唔上你地兩個單獨去
不過你開心ge話我都唔會再煩你~~
你地去開心d我會祝你一切安好!!
今日我地班去行世遺,都幾開心++同d FD有講有笑!!
不過朝早就慘d比人打到7彩個後腦仲有d痛~~但系有人同我講要空運d野比你我都唔唔知點算好~~
你地可以教我點做ma??