我系 高2 學生了 好開心
下午去左 義工班 好玩 好攰 好熱 之後反中心 沖涼 好爽呀 ya
去左主教山 戈度 風景好靚 澳門其中之一 影結婚相勝地 呵呵 有影左 不果冇手機 線 過去電腦度
M卡 坏左 冇錢換 如果有人 生日 禮物 送張 SONY PSP 1GB 正貸卡 比我就好啦
今日 西餐禮儀 d紅酒 好q難飲 鬼佬好中2飲 TMD 物野世界呀
快D 考牌 查電單車 好爽呀
聽日 下令班最後一DAY 吳使對MISS LAM 啦 YA 之後 整理D書 -.-
放學後 要去 升初1甲 睇 初3回 憶 短片
|