下星期 點好呢.....
今朝 上課室戈陣見到班長 做風紀...佢同我廣A君找我...心念吳方好野....去找佢 佢問我食左早餐未...我話 未呀.系課室度..之後佢比M記戈袋我 話請我食..我心念錦好GE...睇下先...真系有塊-薯餅WOR....THX 真系廣都吳信....吳好通好人左.....希望高抬貴手啦 PS.
今日 交左表 去旅行.....貴呀..... .-.-||
語文先....力屎
英文 英文
.........吳記啦
數得62 是我笨 定我太粗心......book左 芝姐 去溫習 ya!
努力努力.....2家開始語文了 |