咁耐冇update估唔到一update就講D唔開心既野,
件事就等我慢慢講被你地聽
我地一開始既時候大家應該都有少少驚,
所以第一局就輸左,但係第二局我地有贏返
到到第三局只係打15分,開頭輸成8分咁多,
我地就得個3分,冇左D士氣
然後就一路咁輸。
我真係覺得我自己好冇用呀,
我見到個波但係我救唔到呀
可能呢場比賽係因為我所以先會輸嫁
佢地都做得好好