|
2010 年 1 月 24 日 星期日  |
| 病左 |
分類: 未分類 |
今日 我病到仆街 都唔知點 考試都病頂
|
2010 年 1 月 22 日 星期五  |
| 考試(2) |
分類: 未分類 |
今日 考英文 有D唔識 放學之後去左YMCA 開咩小組會 超無閒 |
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
| 考試(1) |
分類: 未分類 |
今日 考試第一日 我病都嘔 考中文有D唔識 |
2010 年 1 月 18 日 星期一  |
| 開始 |
分類: 未分類 |
今日 考說話 我病左開唔到聲 唔知點 |
2010 年 1 月 7 日 星期四  |
| 打乒乓球 |
分類: 未分類 |
今日 我知道乒乓球係點打la 我係左手so我用橫板 哈哈! |
|