|
2009 年 12 月 2 日 星期三  |
| 環居跑 |
分類: 未分類 |
今日 係一年兩度嘅環居跑 我係PMP所以我可以唔跑 見到謝sir 佢由第1ronud跑到第3round 真係有小小可憐 點知拍下拍下 張記憶卡話懷左 超唔開心 哈哈!
|
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
| 12月1日 |
分類: 未分類 |
今日 係2009年最後一個月 真係有小小唔開心 睇下睇下原來我已經讀左中二 成個幾兩個月 真係有小小唔開心 唔洗幾個月我就升中三 哈哈 |
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
| 教書 |
分類: 未分類 |
今日 你中文堂個陣 Miss鄭講話下星期二校長睇堂 不過今年學校用CL so校長睇堂唔係老師教係學生教 點知Miss鄭話我個組打頭陣 到唔知點死比Miss鄭睇 哈哈 |
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
| 打鼓 |
分類: 未分類 |
今日 mus呀sir無返 係到練歌 豬哥原來唱歌超勁 佢係i love you個句超有feel 放學 去YMCA玩 見到慧姐教幽副打鼓 超好笑 |
2009 年 11 月 23 日 星期一  |
| 十二星座 |
分類: 未分類 |
今日 係學校假期 我就無人做野成日 做左D電話繩 係十二星座 |
|