今日真係超開心,成個人好似鬆哂咁><我終於做哂美玲罰我果d剪報啦><
(p.s.美玲係我個班主任= =)果然,有d野係講左出黎舒服d^^唔講收埋係個心入面似終都唔舒服= =
大家唔洗明我講咩=0=因為唔講得= =呢排好煩呀= =死人梁駿賢都唔知點解成日串我= =
搞到我成日都好嬲佢=0=搞到我d情緒kaikai地= =唉...死人咸魚駿,唔好成日玩我啦=0=