歡迎黎到豐華kai子樂園-v-
a94224825
暱稱: ⓚⓐⓘ№1Ⓒ豐Ⓚ華Ⓕ
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
sorry大家- -
好耐無打啦= =
今日好好太陽啊= =
好耐無打過...
好悶啊啊啊啊啊啊啊啊...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 266
今日人氣: 0
累積人氣: 1760
2008 年 7 月 13 日  星期日   晴天


今日喊左...= = 不屑 分類: 未分類

呢幾日懶唔打=0=派左成績表= =成績= =梗係唔好啦=0=

唉..算啦....下年努力d啦= ="今日喊= =我竟然會喊= ="唉...

點解喊...因為= =我好嬲=0=好憎呢個世界...好唔公平= =

一d都唔美好....上帝好鬼狗= ="整左人類之後由得佢地自生自滅= =

仲要創造一個咁既世界...我真係諗唔到呢個世界有咩好,個個人都好似青山果d

傻下傻下過一日,咁同白痴仔有咩分別= ="好多人努力左,但係就得唔到應得既野= =

又有邊個人知道呢d事,好似有條友好早起身讀書,終於俾佢考上左,又有幾多人好似佢咁

但係考唔到,果d人好慘....又無人知道佢地背後既事,每次淨係識登d成功既例子,點解無人理下果d人?

呢個世界好賤,每個人都覺得我做左幾多,應該有番幾多,但係現實先唔會俾你咁開心,係咁玩你= =

但係你又一d都無得去還擊,只係企係到俾人係咁玩= =諗到呢到就好嬲,好想見下上帝,問下佢

做我地出黎做咩?好好玩?我唔覺喎,我x你xx呀!!一d都唔負責,頂= ="

我係咪好怪...會諗呢d野,不過我真係成日都咁諗,我個人好灰啊....我仲係生活係黑白電視...

一d色彩都無= =講真...呢個世界,我無留戀,不過...死左佢又好似好驚呢個世界咁!

所以我決定左,要打低佢!!!改變佢!!yes^^多謝大家支持=0=