呢幾日懶唔打=0=派左成績表= =成績= =梗係唔好啦=0=
唉..算啦....下年努力d啦= ="今日喊= =我竟然會喊= ="唉...
點解喊...因為= =我好嬲=0=好憎呢個世界...好唔公平= =
一d都唔美好....上帝好鬼狗= ="整左人類之後由得佢地自生自滅= =
仲要創造一個咁既世界...我真係諗唔到呢個世界有咩好,個個人都好似青山果d
傻下傻下過一日,咁同白痴仔有咩分別= ="好多人努力左,但係就得唔到應得既野= =
又有邊個人知道呢d事,好似有條友好早起身讀書,終於俾佢考上左,又有幾多人好似佢咁
但係考唔到,果d人好慘....又無人知道佢地背後既事,每次淨係識登d成功既例子,點解無人理下果d人?
呢個世界好賤,每個人都覺得我做左幾多,應該有番幾多,但係現實先唔會俾你咁開心,係咁玩你= =
但係你又一d都無得去還擊,只係企係到俾人係咁玩= =諗到呢到就好嬲,好想見下上帝,問下佢
做我地出黎做咩?好好玩?我唔覺喎,我x你xx呀!!一d都唔負責,頂= ="
我係咪好怪...會諗呢d野,不過我真係成日都咁諗,我個人好灰啊....我仲係生活係黑白電視...
一d色彩都無= =講真...呢個世界,我無留戀,不過...死左佢又好似好驚呢個世界咁!
所以我決定左,要打低佢!!!改變佢!!yes^^多謝大家支持=0=
|