今朝早要番學...本黎唔知要番架><不過俾人1句驚醒夢中人=0=
好彩炸...先知道要番= ="之後睇d同學唔知玩咩英文野= ="我都無咩留意= =
之後就去左網吧,呢排...好無聊,所以去玩下= ="玩到咁上下就番去屋企= ="
聽日去藍田啊^^希望去到啦= ="班友應該唔會臨時唔黎掛= =""
今日講去藍田...講講下無啦啦有人話去旺角食壽司.....笑到我咩咁XD
今日好輕鬆呀^^日日都係咁就好啦><