cursorshelp
。《笨奇》。♂
我好鍾意你~...~但係我講唔出口.→原來愛一個人真係咁辛苦≡
a96835118
暱稱: ︴笨奇..》♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
冇野做
玩得好開心呀
悶悶爆爆
°° *`· 曾經愛到心...
玩得比琴日仲開心
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 57
今日人氣: 0
累積人氣: 640
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


今日係學校勁唔開心.. 分類: 未分類

今日唔開心到喊左...無咩想講..我就係知到...番到尼同佢地玩得好開心...攰到死...早料啦...咁多位...{{{∩好掛住你∪}}}



2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


傻下傻下又一日 驚訝 分類: 未分類

今朝早打比馬喬絛仆街..點知佢唔聽我電話..我唔理佢啦..仲等遲硬到-  -  我就上左車走左....番到學超正..頭3堂勁打機...跟住中文堂有個新呀sir比成班玩到傻....勁開心...跟住上數學..悶到想死...就訓着左..一路訓到食飯...食完飯上英文...又有個新miss  ok靚啦!!@@跟住我個fd無端端係到面紅...我地成班就係到講..你一見到個miss就面紅...你仲唔係L佢...哈...佢成日玩我地..今次仲唔比我地玩番...放左學..我地又去左 itlc打機...打到5:00我同呀馬喬仲有2個fd坐呀sir架順風車...去到葵興..我地落左車..去左石離玩/...\諗住打比呀花姐...唉...不過算啦...攰到死..番到屋企食完飯落左去同成班fd玩..番到尼就訓左lo...^__^{{{掛住你}}}



2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


今日玩得勁開心 開心 分類: 未分類

今朝早11:30超左身..玩左陣電腦就同呀源去左食飯..食完就去左長亨同佢地成班玩.我地係到那支野系咁打糸咁打.勁kai.玩到5點幾就去左謝寶果訪玩啦...玩到搶左佢排球.跟住佢係咁打我...痛到死.....佢勁唔開心...跟住我地就番哂屋企.食完飯.我玩左陣msn8點半到..呀馬喬叫我落去玩....我就同佢地係到玩踢排球...打籃球果d啦..到左10點到.我地玩美式足球..10幾個係到撞尼撞去..勁開心..勁好玩...<←好掛住你呀→>                           ^______________________^



2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


唔知今日係到做咩... 感動 分類: 未分類

今朝早起左身...勁鬼攰...跟住玩左電番比我+姐叫左去大怏活買飯........食左飯之後..就同呀馬喬去左打籃球..跟住見到呀寶玲同呀妹...仲有呀花同丹丹果炸...不過果陣無野玩..到左7點幾...全部番哂屋企....到左夜晚..同左呀明洛左去玩..玩下..玩下...見到勁多人玩..跟住係到玩幫足...玩到11點左右....得我同呀馬喬番左屋企...跟住就攰到訓著左........好掛住你呀....^_^&%



2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


好攰////././ 鬱悶 分類: 未分類

....好攰..唔想講野...