今朝早打比馬喬絛仆街..點知佢唔聽我電話..我唔理佢啦..仲等遲硬到- - 我就上左車走左....番到學超正..頭3堂勁打機...跟住中文堂有個新呀sir比成班玩到傻....勁開心...跟住上數學..悶到想死...就訓着左..一路訓到食飯...食完飯上英文...又有個新miss ok靚啦!!@@跟住我個fd無端端係到面紅...我地成班就係到講..你一見到個miss就面紅...你仲唔係L佢...哈...佢成日玩我地..今次仲唔比我地玩番...放左學..我地又去左 itlc打機...打到5:00我同呀馬喬仲有2個fd坐呀sir架順風車...去到葵興..我地落左車..去左石離玩/...\諗住打比呀花姐...唉...不過算啦...攰到死..番到屋企食完飯落左去同成班fd玩..番到尼就訓左lo...^__^{{{掛住你}}} |