今日早上起左身勁攰..勁唔想番學..但係唔得..所以就被逼番學啦...一番到去..又攰又熱...但係好彩去電腦室打機...如果唔係就一定悶死啦...去到緊係玩信長啦...玩完返番課室...就開始玩大富翁...第一次玩就win..但係第ニ第三次玩就輸哂...真係仆街..玩到放學搞大食會...我緊係勁食啦...唔洗錢...但係會好肥...諗諗下..都係唔食太多...跟住同呀安偷走左...呀馬喬就係車站等我啦...番到去..等左一陣就同呀馬喬落左去打籃球啦..跟住叫呀亨...見到之前果個傻仔...射波射到佢超搞笑..跟住呀亨同呀馬喬係到玩野...笑到我...番到屋企..沖完沖...食完飯...同呀爸吊左幾句..佢就打宄我...我就喊左....勁唔開心..sd sms又無人理...得呀妹理我...唉...訓啦..早籿枓啦咁多位...{好掛住呀邊個人}88 |