今朝好開心無遲到.0.
半粒鍾一堂好鬼快囉過得 吾錯吾錯
跟住lunch比人飛起左/.\
就得番3個人食/.\
無聊無聊就無聊到食完lunch
悶到死咁滯
放學冇去補習/.\
聽日再補番=]
聽日又話去網吧wo-.- 打L4D=_= 今次終於4條友/.\吾洗次次多條友出黎/.\
今日 三十分鍾一堂好慢都係-_-
HE冇帶野 罰坐@_@訓著左 比人鬧T_T
跟住平平常常
之後放lunch比人飛起左
之後搵亨 亨陪我食完之後一齊去天風林打機等補習(四點半)
補完又遲放半粒/.\
食完野番屋企@_@
好平常V_V