番學到第4堂好平常.0.
第4堂落左L.S.見到2C某人比人罰企@_@企得夠串 我支持
Lunch陪N - Call 去盛豐食野.口. N - Call節省金錢計劃到星期五完結.o.
食完Lunch回到1A<成班友討論壁報D【小時候】的相 發現到Kai Ming黃凱明細個好咩....
放學又見到係2c比人罰完企戈個a_a 佢做埋d博打動作-.-"!!
最特別係今日同峰 玉WING 番屋企答西鐵戈時標榜左容閎耀係【超級毒男】
PS:肥仔容笑得淫...思春@@?
點解
點解牙
今日同人傾MSN講起傷心情歌就想起峰峰
因為峰峰試過係我聽緊歌播到【洪立立既彌敦道】戈時
大聲淫叫:「咪再播埋D傷心情歌啦!-->Cut線。」
諗起覺得好正xD 峰兄吾好怪我出賣左你 雖然你一定會XYZ我@@#
依排講野好語無論次
容容愛某某
又係容兄既FDs口中知道佢同某某發生【關係】(吾係搞O野)
依排好悶囉我想講,"有無份工介紹比小弟做丫a_a"<神奇?_?
" " 中的句字出自某東西
回到家中又過了一天,該訓覺了><?