today:我真係好唔開心 生日真係好無聊 冇人出來冇人同我興祝 17啦大個仔來 期望係下一年有好多好多既人同我興祝 如果冇我就永遠都唔要朋友啦 朋友都冇用既 年年生日都唔開心既 上年又係 不過上年我.......可以見倒佢都幾好啦