today: 佢又一次比人打,心好痛呀 屋企人.....好似太過火啦 可想係我比人打多過佢呀 咁叫做愛嗎? 最愛既你,你在嗎? 最痛既我,你在嗎? 甜蜜我們,你在嗎? 我想永遠都在.....
更加唔想比你知我有咩事 對唔住,我可能唔可以係你身邊 直到永遠...... 有可能在另外一個地方 守護你