日日都好想你上msn 但又冇野同你講 有一個好朋友問我 為左你可以放棄d咩 我答:生命同所有 佢同我講:你連生命都放棄令你可以愛佢咩 以上既事我好苦惱 係我既生命中如果我冇認識你 我會唔會真係動真情呢? 我會唔會比人話我冇可能打好波都要好打呢? 我愛你咁我可以等幾耐呢? 好多問題都出現啦 但係我用左所有方法都放棄唔到 我應該點........ 我做到既野就只係打波同你打下機 其他我咩都做唔到 我倒是冇自信咁打qooza 默默咁等你去唔經意咁去睇 我太傻啦