上面果首歌超好聽
歌名係"花"
好正.聽過一次包你上癮
想要o既搵我
我send比你
今日番學冇咩野奇怪
但係番到屋企
有個人同我講左d野
攪到我唔知點好
心入面就好煩
我真係唔點答佢好
有d驚驚地o既感覺
又覺得好怪o既感覺
真係唔知點好
但係呢
我對上次想摏佢果位
就越黎越睇佢唔順
唔知點解
我睇到佢d行為同講野
覺得超白痴
本來都唔覺憎佢
但係佢愈來愈硬膠
我先至咁樣咋
真係好頂佢唔順