唉...
今日真係可惜呀
其實我都預計左
今日會紅雨或黑雨
不過估中都冇用
係學校果陣
知到左有黑雨
諗住走得
點知miss講話黑雨要繼續上堂
佢話黑雨偽要留係安全o既地方喎
攪到我鬼死咁失望
不過學校真係好衰
早果陣掛左紅雨
又唔放我地
到有黑雨就話唔放我地
他媽的
真係好衰呀!!