今日真係太好喇
不過就唔係番學太好
而係午饍後
踢波果陣
自從上星期隻腳整親
都冇用過右腳落波
今日用番右腳踢
當然係嬴波啦
我入左3球,弱智入左2球,腸兄入左2球
估唔到我復出就嬴實在太好喇
要保持哩個氣勢呀
嘿嘿