今日
係學校就冇咩事發生
但係我地放學
攪笑o既事開始發生
我地放學就去學校後而果條臭河執波
我地行左大約都有20分鐘
就到左案發現場
我地見到個波係d不明o既物體
係個波隔離
我睇見到都唔想執
我就叫腸兄去執
點知Foxy同礦王又落左去
"臭河三友"終於出現喇
我就做攝影師同旁白
因為佢地太攪笑
所以段片我影得有d手抖
唔好見怪!!!
大家好好欣賞我個作品喇:
http://www.youtube.com/watch?v=nzmXe0FJpO4
多謝支持...
嘿嘿