中秋節`快樂 XD

 

- -吾知醒

差點點遲到

又要迫車

呢兩日 搞什么`

變左 沙甸魚/^\

3堂英文`

HELP PLZ`

歷史`A SIR 換左對鞋喇-0-!

GEOG 發白日 夢=3=

冇點 聽書 囉`

吾知諗 什么`

LUNCH 去左發發= =V

竟然 去左發發` 呵

{飛滋 好痛T3T}

中文 堂 過得 很快`

放學._.

 

甘晚過 山景玩`

不過 吾知 有咩玩`

很想 去沙灘玩T3T

很想唱 K也 - -!

唱通宵`嗯!

很好=000=

 

中秋節 快樂*3*

♥2007-09-25 04:58 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | ... | 428 | »♥♥