|
中秋節`快樂 XD
- -吾知醒
差點點遲到
又要迫車
呢兩日 搞什么`
變左 沙甸魚/^\
3堂英文`
HELP PLZ`
歷史`A SIR 換左對鞋喇-0-!
GEOG 發白日 夢=3=
冇點 聽書 囉`
吾知諗 什么`
LUNCH 去左發發= =V
竟然 去左發發` 呵
{飛滋 好痛T3T}
中文 堂 過得 很快`
放學._.
甘晚過 山景玩`
不過 吾知 有咩玩`
很想 去沙灘玩T3T
很想唱 K也 - -!
唱通宵`嗯!
很好=000=
中秋節 快樂*3*
♥2007-09-25 04:58 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |