|
:)
琴晚 響山景 玩完
番到 屋企 12點都冇晒人/3\
之後 就JOIN埋HIN佢地
響個 廁所玩蠟燭- -
好正! 哈- -`
迫死=3=!
- -! 打牌`AND鋤 DEE`
輸贏 都系HIN的 `=3=!
打打 下眼訓
就去左訓覺`
無奈訓到D人 走都 吾知-0-
好采 B公 叫醒我
以為果 陣好晏好晏`
MA子打過 電話梨
冇聽到牙`
MA子實鬧死T3T!
拿拿林 番屋企=口=!
B公送我 到樓下`
番到去 3點幾 -3-!
幸好 MA子 冇鬧`
因為 姐B 都系番左 冇耐-,-!
朝早 吾知醒- -`
太眼訓`迷迷糊糊
電話 響 我竟然 以為 鬧鐘響
禁熄佢-00-
之後 覺得 好煩`
較埋 靜音添-___-!
好呆`
點知 原來系JOLIN 打俾我- -!
=____________=`
下晝 出左MKK
去唱KK `
很久 很久冇 唱T3T
B公同 細蕉 扮情侶唱滾- -
WA`唱到 我地個個走晒 去廁所嘔-0-!
咪到 爆喇- -
兩個根本 鬧交
改晒歌詞=_=!
笑死- -`
細蕉先 勁
估吾到佢 把聲可以甘高音
扮 女聲 梨鬧- -!
HIN 扯住 我唱多次- -
低b架`
系甘嗌 - -
沙晒喇把聲`
好正= =v
唱到 5點幾`
響潮特 行左陣`
差吾多6點鐘同HIN AND B公搭車 `
好攰 牙/3\
恰著左`
恰恰 下聽到D 野`
搞到 好 吾自在- -!
扮訓醒 等佢地 吾好再講-口-
要講 都等我走左先講-3-!
番到 家7點幾`
功課`-3-!
♥2007-09-26 07:17 PM♥
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |