:)

 

琴晚 響山景 玩完

番到 屋企 12點都冇晒人/3\

之後 就JOIN埋HIN佢地

響個 廁所玩蠟燭- -

好正! 哈- -`

迫死=3=!

- -! 打牌`AND鋤 DEE`

輸贏 都系HIN的 `=3=!

打打 下眼訓

就去左訓覺`

無奈訓到D人 走都 吾知-0-

好采 B公 叫醒我

以為果 陣好晏好晏`

MA子打過 電話梨

冇聽到牙`

MA子實鬧死T3T!

拿拿林 番屋企=口=!

B公送我 到樓下`

番到去 3點幾 -3-!

幸好 MA子 冇鬧`

因為 姐B 都系番左 冇耐-,-!

朝早 吾知醒- -`

太眼訓`迷迷糊糊

電話 響 我竟然 以為 鬧鐘響

禁熄佢-00-

之後 覺得 好煩`

較埋 靜音添-___-!

好呆`

點知 原來系JOLIN 打俾我- -!

=____________=`

下晝 出左MKK

去唱KK `

很久 很久冇 唱T3T

B公同 細蕉 扮情侶唱滾- -

WA`唱到 我地個個走晒 去廁所嘔-0-!

咪到 爆喇- -

兩個根本 鬧交

改晒歌詞=_=!

笑死- -`

細蕉先 勁

估吾到佢 把聲可以甘高音

扮 女聲 梨鬧- -!

HIN  扯住 我唱多次- -

低b架`

系甘嗌 - -

沙晒喇把聲`

好正= =v

唱到 5點幾`

響潮特 行左陣`

差吾多6點鐘同HIN AND B公搭車 `

好攰 牙/3\

恰著左`

恰恰 下聽到D 野`

搞到 好 吾自在- -!

扮訓醒 等佢地 吾好再講-口-

要講 都等我走左先講-3-!

番到 家7點幾`

功課`-3-!

 

 

 

♥2007-09-26 07:17 PM♥

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | ... | 428 | »♥♥