|
攰 死 人/0\
過左搭 7先出門口`
WA..`超趕
/3\不過行得 勁快`
搭到平時班車`
PE- -!
跑9分鐘`
勁曬 牙
全場 冇邊度 系陰的
屎過 之前T^T!
CHI!
去左MMLC`
練朗讀 -_-!
點解 會抽中 我對全班 講架`
亳無 準備=口=!
放學 上左糖屋企 HEA左陣
再落左樓下跑跑步`
唔系 好攰 `
可能 因為 跑完9分鐘掛!
響個 更衣室到CHAT0V0
番到家7點幾`
洗白白 /^\ 熱死人`
好鬼臭!
老BA 系甘吹 我幫佢搞電話
好屎煩 - -
煩煩煩T^T
好多功課
宜家終於 做完
慘喇`
仲有EC未做牙!
正1屎忽鬼`
好眼訓T^T
B公牙/3\
帶我搵 周公呀!
♥2007-09-27 10:48 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |