攰 死 人/0\

過左搭 7先出門口`

WA..`超趕

/3\不過行得 勁快`

搭到平時班車`

PE- -!

跑9分鐘`

勁曬 牙

全場 冇邊度 系陰的

屎過 之前T^T!

CHI!

去左MMLC`

練朗讀 -_-!

點解 會抽中 我對全班 講架`

亳無 準備=口=!

放學 上左糖屋企 HEA左陣

再落左樓下跑跑步`

唔系 好攰 `

可能 因為 跑完9分鐘掛!

響個 更衣室到CHAT0V0

番到家7點幾`

洗白白 /^\ 熱死人`

好鬼臭!

老BA 系甘吹 我幫佢搞電話

好屎煩 - -

煩煩煩T^T

好多功課

宜家終於 做完

慘喇`

仲有EC未做牙!

正1屎忽鬼`

好眼訓T^T

B公牙/3\

帶我搵 周公呀!

 

♥2007-09-27 10:48 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | ... | 428 | »♥♥