|
2007-09-28
今日 番學 番得好辛苦/^\
D野 激重`
好吾易 先由落車番到個位到-00-
中史`好憎...
我要曾SIR 牙`T^T
英文堂 `'CHAT
不過MISS 次次都系叫隔離果個- -V
聽吾到 書喇- -
不過聽左 都吾明!
吾鐘意佢教`
愈梨愈吾鐘意呢兩個 班主任
做野慢半拍的`
HIST個A SIR 俾我地上堂做功課- -
系做其他 科功課
佢叫我地打 開本書 先做-0-
EC 0口0 又冇聽
呠呠呠/3\
LUNCH 帶飯`
糖佢地 響樹做PHY
打鐘 我先上去
嗚/^\MISS LAM到左
嚇死我`-.-
好采 第1個位`
鼠入去- -!
佢睇我吾到`哈=3=
我有敲門架
不過佢聽吾到`- -V
放學 去左LIBRARY
借左 D書
已經 睇左2本- -!
吾好睇 既- -
太無聊`所以 先想快D睇完佢
不過睇得 耐又唔系話好睇WOR- -!
放學 見到姐B- -"
吾系我 見到先架`
系糖同JOLIN 同我姐B 嗨先- -!
呆`之後 1齊番家
夜晚 食意粉 =)
♥2007-09-28 09:49 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |