|
MKKKK.3.
10 點鐘起左身`
睇 左陣黑糖 ...
諗住 d時間岩岩好`
點知 媽子 買完飯 番梨
已經搭 11點2 - -!
遲左 n多 先出到MKK
______`
響 旺 中兜左兜
睇野 是但甘 睇
響JML見到兩個袋都好想要T3T
之後就去左潮特
JOLIN同糖 都想買筆袋 :)
行完 潮特
去左 大快活HEA- -!
玩左NDS 一會
冒險 島XD {好耐冇玩- -V}
之後 去左新 之城 再番旺中
買左件333`
皮帶.___. AND 橡筋
之後 去左 花園街`
食左個旦撻 :) 好味`
見到D鞋 想買
不過 都系免喇
行番 去旺中 買袋番學 - -!!
想了很久啊`
再飛番去 潮特
JOLIN AND 糖要買 筆袋 0口0
- -之後行番去搭車...
好遠牙T^T
番到屋企 8點4LU!
今日 有好多笑料
不過 1 樣 都吾記得`
哈哈- -"
今日 我叫左 JOLIN 好多次- -v
唔 單止 佢覺
我都覺`- -!
有咩都 叫JOLIN`
今日 拖 左糖隻手 好多次 - -v
吾知 點解覺得 好正 `
哈= 3 =!
好耐冇行過街
不過甘日 都幾滿足 :)
呵呵`
遲d有排 忙 喇!
過兩日GEOG 同C.HIST 都要TEST
吾知點死好 ... /^\
♥2007-10-08 09:55 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |