MKKKK.3.

 

10 點鐘起左身`

睇 左陣黑糖 ...

諗住 d時間岩岩好`

點知 媽子 買完飯 番梨

已經搭 11點2 - -!

遲左 n多 先出到MKK

______`

響 旺 中兜左兜

睇野 是但甘 睇

響JML見到兩個袋都好想要T3T

之後就去左潮特

JOLIN同糖 都想買筆袋 :)

行完 潮特

去左 大快活HEA- -!

玩左NDS 一會

冒險 島XD  {好耐冇玩- -V}

之後 去左新 之城 再番旺中

買左件333`

皮帶.___. AND 橡筋

之後 去左 花園街`

食左個旦撻 :) 好味`

見到D鞋 想買

不過 都系免喇

行番 去旺中 買袋番學 - -!!

想了很久啊`

再飛番去 潮特

JOLIN AND 糖要買 筆袋 0口0

- -之後行番去搭車...

好遠牙T^T

番到屋企 8點4LU!

 

今日 有好多笑料

不過 1 樣 都吾記得`

哈哈- -"

今日 我叫左 JOLIN 好多次- -v

唔 單止 佢覺

我都覺`- -!

有咩都 叫JOLIN`

今日 拖 左糖隻手 好多次 - -v

吾知 點解覺得 好正 `

哈= 3 =!

 

好耐冇行過街

不過甘日 都幾滿足 :)

呵呵`

遲d有排 忙 喇!

過兩日GEOG 同C.HIST 都要TEST

吾知點死好 ... /^\

 

 

 

 

♥2007-10-08 09:55 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | ... | 428 | »♥♥