//\\

/3\

SO BAD...

落到樓下先梨落雨

早知換把長遮啦`

T^T去到學校門口收遮...

介損左...

好多血T3T

好痛`

隻手指公廢左- -+

________________`

LUNCH...- -V

本身想食腸粉

之後都系去左M記

諗食乜諗左N耐

出去個天台食

超低B

勁大風-.-

1手禁住條裙

1手禁住D野食- -V

仲有手 俾我地食野咩?

1路都勁大風...好狼狽- -!

糖杯汽水 吾知吹跌定佢自己問題喇-0-

成個 LUNCH都食得好辛苦- -

EC..超級眼訓-^-

放左學 去左屯市

好想要果部電話=3=

同要對紅色PLAYBOY..

$$$339

好令令T3T!

唔貴...不過吾捨得拎錢出梨買-_-

手指 ..都仲系好痛/3\

♥2007-10-03 05:43 PM♥

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | ... | 428 | »♥♥