|
//\\
/3\
SO BAD...
落到樓下先梨落雨
早知換把長遮啦`
T^T去到學校門口收遮...
介損左...
好多血T3T
好痛`
隻手指公廢左- -+
________________`
LUNCH...- -V
本身想食腸粉
之後都系去左M記
諗食乜諗左N耐
出去個天台食
超低B
勁大風-.-
1手禁住條裙
1手禁住D野食- -V
仲有手 俾我地食野咩?
1路都勁大風...好狼狽- -!
糖杯汽水 吾知吹跌定佢自己問題喇-0-
成個 LUNCH都食得好辛苦- -
EC..超級眼訓-^-
放左學 去左屯市
好想要果部電話=3=
同要對紅色PLAYBOY..
$$$339
好令令T3T!
唔貴...不過吾捨得拎錢出梨買-_-
手指 ..都仲系好痛/3\
♥2007-10-03 05:43 PM♥
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |