|
2007-10-04
甘日 超級趕
吾知搞咩
搭3無啦啦走去沖涼- -`
搭5先沖完出梨`
變態- -V
未食野...咩都未執-口-
CHI...生活分享
完全冇左呢回事...
/3\如果4分鐘..我諗 岩岩好
不過 俾人教左3分鐘就響`
下堂要再講/^\
GEOG 又好眼訓喇`>^<
LUNCH..
去左飲茶...
好鬼貴牙- -!
甘個禮拜用左好多$$ T^T!
番到屋企...
睇左陣書`
借左向達倫D大冒險`
.______,"
想訓之制
JOLIN打俾我叫我計數
WA...條數計左3粒鐘-0-
救命...低能
我竟然有心機計- -"
=__= 超呆
仲有好多功課等我做- -`
♥2007-10-04 09:45 PM♥
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |