|
陸 運會`,,
吾知 點解` '
吾關 自己事 既野 都要喊'`
好吾明`
甘年 陸運會
咩徑賽 都冇JOIN
真系 好後 悔 冇JOIN 800M
JOLIN入到決賽`++U
唔知JIM 有冇入到呢`
佢跑得好快` `
我發覺自己 仲系好留 意佢
亦都 發覺 我鐘意果D 都系跑得快
旦絕 對吾系因為跑得 快先鐘2
甘日 心情 好似 好沉重 甘
....._________________`
♥2007-10-18 05:26 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |