|
//\\ 對吾住...
/^\
好 吾開心
B公` 真系 好對吾住aR
原諒我
SORI XN
我都 吾想甘架
我吾 想呃 梨`
我寧願 梨知道我 點諗`
俾D時間我...
不過 我好驚梨...
梨拎起 個玻璃樽 果陣
真系好得人驚
可吾 可以 吾好甘樣`
我吾知 點算`
千千萬萬個 對吾住 牙
唔好 嬲我` 唔好憎我
我遲D 先再搵 梨啦 /^\
我E然 鐘意你架`
信我T^t`
對吾住
♥2007-10-14 11:00 PM♥
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |