|
夢見 佢 /口\
日思夜想'`
D野 諗得多
真系 會響夢中出現
BUT
我冇 諗過 同佢拖手 仔- -!
個感 覺好WARM`
可惜 系 假既 / V \
仲發 左 另1個夢
個夢 我記得 曾經發 過架`
OK得 人驚...TVt!
訓到10點幾 起身`
很快 的做 完READING
之後 就溫書
又要測驗 喇/^\
部電視 好番喇 - -!
甘日 搵左 人梨 整..`
-______________-||
明天吾想番學/3\
3堂 英文 牙..大佬- -!
唉!
♥2007-10-21 07:03 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |