自由了 /3\

甘朝 好想起身溫 中史架

旦真系頂唔順

超眼訓 /33\

最後測 果陣 米吾識囉

真系冇溫過

真系1題都唔識答

真系 題題都 吹水

 

不過`

我終於 有覺 好訓喇 /33\

 

下晝去左 食SUSHI

甘次食少左好多

少左1倍 :)

 

食完後 我們 打算去睇戲

難得我都 去睇 0V0

竟然 3級3級AND3級

超多片 都3級

想點 T口T ?

最後 我地 真系HEA 住甘過

諗唔到有咩做

諗唔到有咩地方去

真的很無聊

回到家 6點半!

 

_______________________`'

JOLIN...你今天發生什么事?

幹嘛 心情一直 很沉重的 樣子?

因為今天過得 太無聊嗎?

因為金錢上的 問題嗎?應該不會吧

還是什么呢呢?

DON'T WORRY `

BE HAPI XD

DOU SUP U!

__________________`'

♥2007-11-06 07:06 PM♥

 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | ... | 428 | »♥♥