|
自由了 /3\
甘朝 好想起身溫 中史架
旦真系頂唔順
超眼訓 /33\
最後測 果陣 米吾識囉
真系冇溫過
真系1題都唔識答
真系 題題都 吹水
不過`
我終於 有覺 好訓喇 /33\
下晝去左 食SUSHI
甘次食少左好多
少左1倍 :)
食完後 我們 打算去睇戲
難得我都 去睇 0V0
竟然 3級3級AND3級
超多片 都3級
想點 T口T ?
最後 我地 真系HEA 住甘過
諗唔到有咩做
諗唔到有咩地方去
真的很無聊
回到家 6點半!
_______________________`'
JOLIN...你今天發生什么事?
幹嘛 心情一直 很沉重的 樣子?
因為今天過得 太無聊嗎?
因為金錢上的 問題嗎?應該不會吧
還是什么呢呢?
DON'T WORRY `
BE HAPI XD
DOU SUP U!
__________________`'
♥2007-11-06 07:06 PM♥
[ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |