|
唱KKK *0*
甘日 測中文`
我想 很低 分吧/口\
不過 應該 PASS掛 T^t`
發覺 用了原子筆 ,,
寫字 快左- -!
可能因為 支筆 好輕 =3=
TEST 完 去左唱 K - -v
唱到點半`..
個口好 乾 - -!
未唱到 餅乾---`呵=_=!
兩點幾 回到家
發覺 今次個測驗 好似過 得好輕鬆- -"
臨測驗 又去 玩`
不過 玩吾成 t^t`
到宜家 又去唱k- -!
嘿..好呆 *0*
++U!
♥2007-11-02 02:40 PM♥
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |